Кошик
+380 (68) 240-78-74
+380 (50) 555-20-39
Леєр
Кошик

Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор

Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор, фото 2
Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор, фото 3
Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор, фото 1
Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор, фото 4
Тролінговий електромотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор, фото 5
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Тролінговий мотор Stronger 60 lbs, інсталяція на підвісний бензиновий мотор.

Тролінговий електромотор STRONGER — це компактне та зручне рішення для човнів, обладнаних основним бензиновим двигуном. Пристрій монтується безпосередньо на кавітаційну плиту основного мотора, що дає змогу максимально ефективно використовувати простір у човні та уникнути встановлення додаткового кріплення на транці човна.

Особливості роботи електромотора STRONGER:

• У робоче положення електромотор приводиться за допомогою електричного активатора, який опускає його вниз у робоче положення.
• Завдяки плавній системі регулювання обертів ви зможете без проблем підібрати потрібну швидкість для роботи електромотора.
• Віддаленість електромережу від корму човна надасть можливість максимально різко змінювати напрями руху човна.
• Завдяки спеціально розробленій електронній платі керування електромотором ми добилися максимально економної витрати електроенергії.
• Можливість швидкого знімання електромережі в разі непотрібності або зберігання.
• Керування електромотором здійснюється безпосередньо з місця кермового. За допомогою штурвала та блока керування. Без потреби в додаткових діях пов'язані з підійманням і опусканням пристрою.
• Після закінчення роботи електромотор підіймається вгору в стоянкове положення, завдяки чому не створює опору та не заважає роботі основного двигуна під час руху водою.

Переваги нашого електромотора для тролінгової риболовлі:

• Автоматичне керування: актуатор дає змогу швидко та зручно автоматично підіймати й опускати електромотор.
• Компактність: установлення на кавітаційну плиту заощаджує місце в човні.
• Немає опору: у піднятому положенні електромотор не заважає руху човна на основному двигуні.
• Безшумність: ідеальний для тролінгу та риболовлі.
• У разі, якщо ви використовуєте основний мотор вище 40 сил, функція тролінгової риболовлі буде не доступна введуть підвищених холостих обертів мотора. За допомогою нашого електромотора цієї проблеми можна повністю уникнути.
• Підвищена маневровість завдяки суттєвій віддаленості від транця човна.
• Керування з місця кермового без потреби додаткової участі в опусканні та підійманні електромотора.
• Економія електроенергії завдяки спеціально розробленій платі керування пристроєм.
• Суттєве заглиблення двигуна дає змогу отримати максимальну віддачу від його роботи.

Наш електромотор підійде для рибалок і тих, хто хоче зберегти маневреність і ефективність човна без складних додаткових конструкцій. Тому, хто замислювався про економію коштів на риболовлі, комфортності у використанні та максимальній користі та віддачі від роботи пристрою.

Особливості конструкції та переваги пристрою

Тролінгова риболовля — це один із захопливих методів ловлі хижої риби. Але, як у кожної риболовлі, в ній є свої особливості. 1. Швидкість тролінгової риболовлі. Це один із найважливіших аспектів для цього різновиду рибної ловлі. Але, на жаль, далеко не всі основні ходові мотори можуть його забезпечити в потрібному діапазоні. І зазвичай мотори потужнішими за 40 кінських сил уже не в змозі забезпечити рух човна на низьких обертах. Тому на допомогу приходить тролінговий електромотор. 2. Важливо мати максимальну маневровість човна. Оскільки маршрут, який необхідно проходити з урахуванням рельєфу дна не рівний і має досить багато гострих поворотів і змін у русі. Не кожен електромотор може впоратися з таким завданням. Особливо коли тролінговий електромотор розташований на носі човна. 3. Інтуїтивна та зручна керованість човником. Штурвал човна — це часом інтуїтивно зрозумілий тип керування для нашого мозку з огляду на те, що ми багато часу проводимо за кермом автомобіля в повсякденному житті. Тому і штурвал човна, це для нас максимально близько й інтуїтивно зрозуміло! Перехід на керуванні всілякими педалями, джойстиками, або іншими девайсами вносять у наше життя додаткові складності, які часто не несуть тієї інформативності та зручності, які хотілося б мати... 4. Стабільність положення тролінгового мотора під час руху човна водою. Це також один із важливих елементів для досягнення економії електрики та як наслідок збільшення пройденої відстані без підзаряджання акумуляторної батареї. З огляду на те, що наш електромотор розміщений на кавітаційній плиті основного мотора, а це по суті одне з найстабільніших місць розміщення на човні. Наш мотор під час його роботи має стабільно спрямований вектор тяги. Чого не можна сказати, наприклад, під час розміщення електромотора на носі човна. Оскільки він постійно рухається, коли човен долає хвилі та всілякі хвилювання на воді. Відповідно й електромотор постійно змінює вектор тяги та домогтися стабільності в цьому разі практично неможливо. Отже, перевитрата електроенергії буде дуже великою. 5. Автономність і зручність керування. Дуже важливо на риболовлі займатися саме риболовлею. І менше часу приділяти всіляким додатковим рухам, які необхідно здійснювати для підготовки того, або іншого девайса в робоче положення. Тому наша компанія особливу увагу надає саме автономності! Наш електромотор приводиться в робоче положення, не встаючи з місця кермового. Аналогічно відбувається і його підіймання в стоянкове положення. Зручність — це саме те, чого прагне кожен шанувальник відпочинку на воді. 6. Швидке встановлення та зняття електромотора. Ще один із важливих аспектів — це можливість швидкого зняття та встановлення електромотора. Це необхідно в різних випадках. Можливо, в цей вихід на воду пристрій вам не знадобиться. Або, наприклад, ваш човен розміщений на стоянці та для безпеки ви вирішили зняти електромотор і залишити його в захищеному місці. У будь-якому разі встановлення та зняття пристрою займуть кілька хвилин. В підсумку після зняття електромережу на кавітаційній плиті залишиться тільки станина пристрою, яка певною мірою не заважає руху човна.

Встановлення тролінгового електромережу

Встановлення електромотора здійснюється на кавітаційну плиту основного ходового мотора. Але на жаль, не на всі човнові мотори є можливість встановлення нашого обладнання. Тому вам необхідно попередньо переконатися в тому, що наш електромотор без проблем може бути встановлений на кавітаційну плиту вашого мотора. Для цього зверніть увагу на малюнок, на якому вказаний мінімальний розмір за глибиною та висотою для встановлення нашого електромотора.

установка станины электромотора

Кріплення на кавітаційну плиту основного мотора

Для встановлення електромотора вам необхідно просвердлити 4 отвори в кавітаційній плиті вашого ходового мотора. Попередньо провівши точне розмічення точок свердління. Далі встановити станини електромережі на кавітаційну плиту згідно з інструкцією до виробу. Зверніть особливу увагу на ізоляційні прокладки та проставки, які постачаються в комплекті з пристроєм для запобігання гальванічній корозії!

Чертеж установки электромотора STRONGER на кавитационную плиту основного мотора.

Встановлення на станину електромережу й активатора

Після того, як ви створили встановлення станини на кавітаційну плиту, вам необхідно за допомогою спеціальних швидкознімних втулок приєднати до неї мотор і електричний активатор. Зверніть увагу на малюнок. Надалі ви зможете цю процедуру проводити необхідну кількість разів у разі, якщо під час чергового виходу на воду вам електромотор не знадобиться з якоїсь причини, або в разі стоянки човна на лафеті.

троллинговый электромотор STRONGER

Експлуатація

Після того, як ви створили монтаж електромотора та його електричних компонентів. Ви можете перейти до ходових випробувань. Для цього необхідно на пульті провернути ручку регулятора швидкості за годинниковою стрілкою. Ви почуєте клацання і звуковий сигнал увімкнення електромережу. Після цього електромотор опуститься в робочий стан і займе місце позаду основного гвинта ходового мотора. Потім за допомогою додавання обертів за допомогою ручки регулятора швидкості ви можете досягти необхідної швидкості руху човна. Також під час руху водою ви можете скористатися функцією реверс. Для цього вам необхідно повністю прибрати оберти електромотора та потім за допомогою тумблера на блоці керування провести реверсне перемикання режимів. Після завершення переходу в тролінговому режимі вам необхідно надати електромотору в ходове положення. Для цього необхідно провернути ручку регулятора швидкості проти годинникової стрілки до характерного клацання і звукового сигналу, і в такий спосіб вимкнути електромотора. У нашому пристрої реалізована функція примусового вимкнення пристрою та підняття його в стоянкове положення. Це необхідно для того, щоб не допустити перерозряджання акумуляторної батареї. І так у разі досягнення показання в 11,8 Вольт пристрій вимкнеться, і мотор автоматичний займе своє стоянкове положення.

Схема подключения электромотора STRONGER

Під'єднання пристрою до акумуляторної батареї

Для того, щоб зробити комутацію електричної частини гідравлічного ліфта, будь ласка, скористайтеся схемою під'єднання, представленою на малюнку вище.

 

Параметри електромотора

12 Вольт / 60 LB, 24 Вольта / 86 LB

Висота пристрою

340 см

Ширина пристрою

155 мм

Вага пристрою

10,5 кг

Вага комплекту

14 кг

Тяга для вантажопідіймальність у КГ (тяга в КГ)

1850 кг / 2050 кг

Максимальний розмір човна

6 м

Струм А)

57 А / 48 А

Батарея

12 Вольт/24 Вольта

Потужність (лошаді)

0,92 HP/1, 60 PH

Основні
ТипНовий
ВиробникSTRONGER
Тип двигунаЕлектричний
Вага14 кг
  • Ціна: 31 146 ₴